Helyi időjárás

Hirdetés
Hirdetés

 

Buj Község Polgármesteri Hivatala

4483 Buj, Rákóczi u. 1.

Tel: +36 (42) 205-455; +36 (42) 528-002
Fax: +36 (42) 205-389
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
web: www.buj.hu


Polgármester

Barta Miklós Ferenc

+36 (42) 205-455 / 12
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Jegyző

Dr. Németh Károly

+36 (42) 205-455 / 15
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Titkárság


Személyzeti ügyek, gazdálkodás

  • Munka- és személyügyek intézése.
  • Bér- és munkaügyi feladatok ellátása.
  • Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése.

 

Ügyintéző

Labbancz Csaba
fogalmazó

+36 (42) 205-455 / 11-es mellék
 


Igazgatás


Általános igazgatási ügyek

  • Népesség-nyilvántartás.
  • Szavazással kapcsolatos ügyek.

 

Szociális ügyek

  • Pénzbeni szociális ellátások (átmeneti segély, temetési segély) megállapítása.
  • Természetbeni szociális ellátások (köztemetés) megállapítása.
  • Szociális támogatásokhoz, közfoglalkoztatáshoz, egyéb önkormányzati feladatokhoz kapcsolódó állami támogatások igénylés.

 

Pénztár

  • Polgármesteri hivatal házipénztárának kezelése.
  • Eseti segélyek, kisebb összegű számlák helyben történő kifizetése.
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése.

 

Anyakönyvi ügyek

  • Anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (házasságkötés, halálesettel születéssel kapcsolatos ügyintézés, névváltoztatás hazai anyakönyvezés, honosítás, házasságkötés, névadó).

 

Ügyintéző

Erdélyi Jánosné
vezető-főtanácsos

+36 (42) 205-455 / 17-es mellék
 


Szociális ügyek

  • Pénzbeni szociális ellátások (lakásfenntartási támogatás) megállapítása.
  • Természetbeni szociális ellátások (méltányossági közgyógyellátás) megállapítása.
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi és óvodáztatási támogatás megállapítása.
  • Aktívkorú nem foglalkoztatottak (foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély) juttatásainak megállapítása.
  • Szociális információ-szolgáltatás.

 

Ügyintéző

 

+36 (42) 205-455 / 13-es mellék
 


Pénzügyi és gazdálkodási ügyek

  • Polgármesteri Hivatal és a hozzá tartozó részjogkörű költségvetési szervek költségvetési tervének és összeállítása, a költségvetés végrehajtásának koordinálása, adatszolgáltatás az államkincstár felé.
  • Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése.
  • Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása.

 

Könyvelés

  • Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a Polgármesteri Hivatal és a község részjogkörű költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel.
  • A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása.
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése.
  • Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése.
  • Számviteli zárási feladatok.
  • Bankszámla kivonatainak összerendezése.
  • Költségvetés tervezés összeállításában részvétel.
  • Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása,
  • Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása.
  • Kimenő számlák kiállítása.
  • Számviteli zárási feladatok ellátása.
  • Analitikus nyilvántartások vezetése.
     

Ügyintéző:

 

+36 (42) 205-455 / 16-os mellék
 


Adóügyek

  • Helyi adóügyek intézése (gépjármű-, kommunális-, iparűzési adó, talajterhelési díj), adókivetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az adók módjára behajtandó köztartozások beszedése. Az adóalanyok nyilvántartása.
  • Méltányossági kérelmek és részletfizetési kedvezmények intézése,
  • Bírságok, szabálysértések adók módjára történő behajtása,
  • Gondoskodik az adók módjára behajtandó köztartozások beszedéséről, szükség szerint megindítja az adóbehajtási eljárást
  • Gondoskodik az esetleges túlfizetések visszautalásáról.

 

 

Ügyintéző:

Kovács Adrienn
előadó

+36 (42) 205-455 / 13-as mellék
 


Önkormányzati ügyek

  • Polgármester és a jegyző által kiadott napi feladatok ellátása.
  • Lakossági kérelmek, ügyek feldolgozása, levelezések, egyéb titkársági feladatok.
  • A hivatalban naponta keletkezett postaküldemények elkészítése, igény szerinti gépelés, különböző adminisztrációs munkák, egyéb a vezetők által megbízott feladatok ellátása.
  • Képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, képviselő-testület feladatainak és egyéb döntéseinek végrehajtása, jegyzőkönyvek és mellékleteinek Kormányhivatalhoz történő felterjesztése, rendeletek kihirdetése, a hatályos rendeletek egységes szerkezetbe foglalása.

 

Iktatás

  • Központi iktatási és irattározási feladatok ellátása.

 

Ügyintéző

Ványi Zoltán
előadó

+36 (42) 205-455 / 14-es mellék

 


Általános igazgatási ügyek

  • Birtokháborítási ügyek.
  • Vízgazdálkodással kapcsolatos feladatok.
  • Környezet- és természetvédelmi ügyek.
  • Mezőgazdasági ügyek.
  • Állattartással kapcsolatos ügyek.
  • Külterületi földek eladási és haszonbérleti ajánlatainak közzététele.
  • Mezőőri járulék nyilvántartás.
  • Katasztrófa- és polgári védelmi ügyek.
  • Adó- és értékbizonyítványok készítése.
  • Közérdekű munkával kapcsolatos feladatok ellátása.

 

Műszaki, településfejlesztési ügyek

  • Építéshatósági ügyek intézése, szakhatósági engedélyek kiadása (út, közmű).
  • Helyi közútkezelői ügyek intézése.
  • Önkormányzati beruházások felügyelete.
  • Pályázatok elkészítésében részvétel.
  • Műszaki és építmény nyilvántartás, statisztika összeállítása.
  • Helyi építési szabályzattal és a szabályozási tervvel kapcsolatos igények koordinálása.
  • Aktuális pályázatok nyomon követése, honlappal kapcsolatos feladatok.
  • Polgármesteri Hivatal számítástechnikai berendezéseinek rendszerfelügyelete.
     

Működési engedély és hagyatéki ügyek

  • Hagyaték és a kapcsolódó feladatok ellátása.
  • Üzletek működési engedélyével kapcsolatos ügyek.

 

Ügyintéző:

Munkácsi József
vezető-főtanácsos

+36 (42) 205-455 / 14-es mellék
 


Kézbesítési feladatok

  • Postahivatalnál a naponta beérkezett levelek átvétele, hivatalból napi posta kézbesítése,
  • Az ügyintézők által elkészített levelek lakossághoz történő kézbesítése,

 

 

 


Karbantartási feladatok

  • Egyes helyiségekhez, területekhez kapcsolódó rendszeres és alkalmankénti karbantartási feladatok végrehajtása.
  • Közfoglalkoztatás során a munka szervezése, a munkavégzés közvetlen irányítása.

 

Soltész János

 


Anyagbeszerzés, személyszállítás

  • A Polgármesteri Hivatal és intézményei anyagbeszerzésének intézése.
  • Rendszeres és eseti személyszállítási feladatok ellátása

 

Toma Sándor

 


Takarítási feladatok

  • Napi rendszeres és időszakonként jelentkező, helységekhez kapcsolódó takarítási feladatok elvégzése

 

Huncsik Lászlóné

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Névnap

Ma 2018. január 19., péntek, Sára és Márió napja van. Holnap Fábián és Sebestyén napja lesz.

Pontos idő

A honlap gépi fordítása

Ki olvas minket

Oldalainkat 365 vendég böngészi

Járóbeteg szakellátó

Naptár

Január 2018  ->
HK SzCs P Sz V
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Ma van az év 19. napja Szökőév? - Nem! -
Hétköznap/hétvége: Hétköznap

Idő: 08 óra, 09 perc.
Internetidő: 340 (Swatch)
Időszámítás: Téli
Horoszkóp:
Bak (december 22. - január 20.)

Horizontal SlideShow Module v1.8 by JT.